شما و طراحی پوستر 13هُمین جشنوارۀ بین المللی رادیو

علاقمندان برای طراحی پوستر سیزدهمین جشنوارۀ بین المللی رادیو ، تا 31 فررودین فرصت دارند، آثار خود را برای دبیرخانه و یا وب سایت این جشنواره ارسال کنند. 




ستاد خبری دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو: مسئولان برپایی جشنواره رادیو به منظور مردمی تر کردن رادیو و جشنواره رادیو، طرح "فراخوان پوستر دوره سیزدهم"، را در خلال دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو طراحی کرده که اجرای این طرح از هم اکنون آغاز شده که پوستر این طرح نیز از طریق وب سایت جشنواره، مراکز فعال هنری، دانشگاه ها، و ... منتشر شده است.

در طرح "فراخوان پوستر دوره سیزدهم"، برای اولین بار، طی فراخوانی ضمن دریافت مشارکت معنوی جامعه ای متخصص از میان جامعه فراگیر مخاطبان رادیو، پوستر یکی از دوره های جشنواره بین المللی رادیو در دورۀ ما قبل آن طراحی و رونمایی می شود.

در این طرح از تمامی متخصصین در امر طراحی پوستر دعوت می شود تا با توجه به شرایط و ضوابط تعیین شده در متن فراخوان، در طراحی پوستر سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو شرکت کنند.

در ایام برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا در زیباکنار، ضمن برگزاری نمایشگاهی از آثار ارسالی، به سه اثر برتر به انتخاب صاحب نظران و متخصصین، جوایزی اهدا خواهد شد و از اثر برتر یعنی پوستر سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو، در مراسم اختتامیه جشنواره دوازدهم پرده برداری خواهد شد.

علاقمندان تا 31 فروردین سال 1391، فرصت دارند آثار و طرح های خود به دبیر خانه جشنواره به نشانی بلوار آفریقا - بالاتر از میرداماد - ابتدای خیابان تابان غربی - پلاک 9، و یا از طریق وب سایت جشنواره به نشانی www.radiofestival.ir آثار خود را ارسال کنند.

گفتنی است، مراحل داوری و انتخاب آثار 15 اردیبهشت سال 1391 و مراسم اهداء جوایز و برپایی نمایشگاه آن، خرداد ماه، انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد