فراخوان/ مسابقه‌ی طراحی پوستر با عنوان

موزه‌ی پوستر دانمارک در دن گمل بای (Den Gamle by)- در شهر آروس (Aarhus) از شما برای شرکت در مسابقه‌ی بین‌المللی پوستر دعوت می‌کند.

to-be-human0.jpg

"انسان بودن"

بخشی از اهداف موزه‌ی پوستر دانمارک (Dansk Plakatmuseum) به شرح زیر است:
- تقویت پوستر به عنوان بخشی زنده و تصویری از پیشرفت‌های جامعه.
- برانگیختن توسعه‌ی مداوم پوسترها.
- تقویت روابط و قوت بخشیدن شبکه هنرمندان پوستر سرتاسر جهان.

به همین دلیل این موزه از  طراحان گرافیک، آکادمی‌های هنرهای زیبا، مدارس هنر و طراحی دعوت می‌کند تا آثارشان را در مسابقه و نمایشگاهی که در آگوست ۲۰۱۲ در شهر آروس (Aarhus) دانمارک برگزار می‌شود، شرکت دهند.

"انسان بودن"
از هنرمندان پوستر از سراسر جهان، هنرمندان حرفه‌ای و همپنین هنرمندان تجاری و تبلیغاتی، دانشجویان دانشکده‌های هنر و طراحی و غیره، دعوت می‌شود که پوستر جدیدی با این تم طراحی کنند. موزه‌ی پوستر دانمارک این تم را انتخاب کرده است تا تأکیدی بر طراحی پوسترهایی جهانی با موضوعات کشمکش بر سر مسائل حقوق بشر، طبیعت و محیط زیست و نیز جنگ، مهاجرت، پناهندگی و به طور کلی معنای فراگیر بشریت داشته باشد.  
           
 مهلت ارسال آثار: ۱ آپریل ۲۰۱۲ (برابر با ۲۵ فروردین ۱۳۹۱)

انتخاب آثار:

پوسترها برای شرکت در نمایشگاه توسط کمیته‌ی انتخاب این سازمان برگزیده می‌شوند. پوسترهایی که برنده‌ی جایزه می‌شوند، توسط هیأت داوران بین‌المللی که شامل هنرمندان پوستر می‌باشد، انتخاب می‌شوند:
Uwe Loesch، از آلمان
Michel Bouvet، از فرانسه
Kari Piippo، از فنلاند
Gittr Kath، از دانمارک
Finn Nygaard، از دانمارک
Peder Stougaard، رئیس موزه‌ی پوستر دانمارک

جوایز مسابقه:

۱- مبلغ ۳۰۰۰ یورو
۲- مبلغ ۲۰۰۰ یورو
۳- مبلغ ۱۰۰۰ یورو

شرایط شرکت:
۱- هر پوستر باید اثری منفرد باشد. هر شرکت کننده می‌تواند تا سقف ۲ پوستر در مسابقه شرکت دهد. متن پوسترها باید به زبان انگلیسی باشد.
ابعاد پوسترها: ۷۰× ۱۰۰ سانتیمتر (۲۷.۶× ۳۹.۴ اینچ)

۲- همه‌ی شرکت کنندگان باید اسناد الکترونیکی را هم تهیه کنند. تصویر آثار باید با فرمت TIFF- CMYK یا PDF، باید کیفیت ۳۰۰ dpi در سایز A۴ باشند.
اسناد الکترونیکی باید به Ftp-server فرستاده شوند:
Ftp.dengalby.dk user name tobehuman
لطفا یک فولدر بسازید و به زبان انگلیسی چنین نام گذاری کنید: "نام خانوادگی- نام"؛ در آن یک کپی از فرم شرکت و هر پوستر را با نامگذاری"نام خانوادگی- نام- شماره" قرار دهید. همچنین می‌توانید این اطلاعات را بر روی یک سی دی به Dasnk Pakatmuseum بفرستید. (آدرس در پایین قرار دارد.)

۳- آثار ارسالی نباید در مسابقه‌ی دیگری برنده‌ی جایزه شده باشد و باید در سال ۲۰۱۱/ ۲۰۱۲ طراحی شده باشد.

۴- پشت هر پوستر باید برچسب که باید شامل عنوان، نام هنرمند(ان)، سال طراحی، اگر بخواهند محل تحصیل، شهر و کشور باشد، نصب شود. برچسب‌ها باید با چسب نواری در پایین سمت راست در پشت هر پوستر نصب شوند.

۵- هر شرکت کننده باید فرم ثبت نام را که شامل نام، آدرس، آدرس ایمیل، شماره‌ی تلفن و عنوان اثر می‌شود، پر کنند.

۶- پوسترها و مواد ارسالی قابل استرداد نیست. پوسترها پس از مسابقه و نمایشگاه، در مجموعه‌ی دائمی موزه‌ی پوستر دانمارک نگهداری می7شوند.

۷- پوسترها باید به صورت لوله شده یا رول فرستاده شوند. پوسترهای قاب شده و نصب شده روی موادی دیگر، قابل قبول نمی‌باشند. پیشنهاد می‌شود که بسته بندی و ارسال پوسترها یا رسانه‌ی دیجیتالی به گونه‌ای باشد که در زمان حمل آسیبی نبینند.

۸- پوسترهایی که از خارج ارسال می‌شوند باید برچسبی داشته باشند که روی آن نوشته باشد "Printed matter, no commercial value"، (به معنی :مواد چاپی، ارزش تجاری ندارد.) که از هرگونه تأخیرهای مرسوم در مجوز گمرکی  جلوگیری شود.

۹- موزه‌ی پوستر دانمارک حق ارائه‌ی پوسترهای مسابقه در کاتالوگ نمایشگاه بین‌المللی پوستر ۲۰۱۲ و کارهای جانبی مانند وب سایت نمایشگاه را دارد.

۱۰- شرکت در این مسابقه، مجانی است.

لطفا آثار خود را به آدرس زیر بفرستید:
Danish Plakatmuseums arkiv
Ludvig feilbergsvej 7
DK-8230 Aabyhoj
Denmark

تماس با دبیرخانه‌ی نمایشگاه:
+4570260809
aips@plakatmuseum.dk
www.plakatmusem.dk

افتتاحیه، نمایشگاه، اهدای جوایز و سمینار


جمعه ۱۷ آگوست (برابر با ۲۷ مرداد)
ساعت: ۱۱:۰۰ نمایشگاه بین‌المللی پوستر آروس ۲۰۱۲ در ساختمان نمایشگاه موزه در دن گمل بای، آروس افتتاح می‌شود. از حدود ۱۰۰ هنرمند بین‌المللی پوستر برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.
ساعت: ۱۴:۰۰ در همان روز افتتاحیه‌ی نمایشگاه و اهدای جوایز برای آثار مسابقه بین‌المللی "انسان بودن" در نمایشگاهی در ساختمان دن گمل بای، آروس برگزار می‌شود.
ساعت: ۱۶:۰۰ در همان روز نمایشگاه مخصوصی از پوسترهای برگزیده‌ی اعضای هیأت داوران بین‌المللی در سالن نمایشگاه مرکز فرهنگی جدید "گادزبنن" (Godsbanen) در ساختمان شهرداری آروس برگزار می‌شود.

شنبه ۱۸ آگوست (برابر با ۲۸ مرداد)
ساعت ۱۰:۰۰- ۱۶:۰۰ از شما دعوت می‌شود که در سمپوزیوم  همراه با سخنرانی هیأت داوران که در مرکز فرهنگی "گادزبنن" شرکت کنید.

 برای دریافت Pdf فراخوان و فرم ثیت نام اینجا را کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد